contact@gingersociety.ro
Plata securizată
Satisfacție garantată

Termeni și condiții

1. INTRODUCERE

Vă recomandăm să citiți cu atenție toate clauzele de mai jos pentru folosirea site-ului în cele mai bune condiții.
Gingersociety.ro (numit în continuare „SITE”) este administrat de SC TRIPLE A CORNER SRL al cărui sediu social este în Bucureşti, Aleea Alexandru nr. 9A, România. Societatea este înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/12729/2020, cu cod unic de înregistrare 43129336.

2. TERMENI

VÂNZATOR: SC TRIPLE A CORNER SRL cu sediul social în Bucureşti, Aleea Alexandru nr. 9A, România. Societatea este înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/12729/2020, cu cod unic de înregistrare 43129336.
CLIENT: orice persoană (fizică sau juridică) care accesează SITE-ul în scopuri private sau profesionale și care a acceptat termenii și condițiile de utilizare ale prezentului SITE.
COMANDĂ: formularul electronic generat ca urmare a accesarii SITE-ului, prin care CLIENTUL își exprimă dorința de a achiziționa un bun.
CONTRACT: COMANDA confirmată de către VÂNZĂTOR, prin care acesta este de acord să livreze CLIENTULUI bunurile comandate, iar CLIENTUL este de acord să le plătească.

3. CONTRACT

Completând formularul de comanda de pe SITE, vă dați consimțământul ca datele cu caracter personal pe care le furnizați să fie utilizate de către VÂNZĂTOR în vederea facturării și livrării, urmând să fie folosite în cadrul procesului de onorare a comenzii.
Odată ce ați completat formularul de înregistrare pe SITE și ați lansat COMANDA pentru un anumit produs, VÂNZĂTORUL vă va contacta telefonic solicitându-vă confirmarea comenzii și a produselor pe care le-ați comandat în cazul în care ați optat pentru plata ramburs.
Comanda lansată cu plata ramburs va fi onorată cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată telefonic de către CLIENT. VÂNZĂTORUL nu poate fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu cauzat CLIENTULUI ca urmare a neonorării comenzii din motive ce exced voinței VÂNZĂTORULUI.
Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL își dă consimțământul pentru a fi contactat, prin orice mijloace pe care acesta i le-a pus la dispoziție, pentru aducerea la îndeplinire a CONTRACTULUI, în orice situație și ori de câte ori este necesar.

4. VALOAREA CONTRACTULUI

Prețul produselor este cel menționat pe SITE la fiecare produs în parte, în momentul lansării comenzii prin intermediul formularului. Toate prețurile afișate pe SITE sunt în LEI și includ toate taxele.

5. MODALITATEA DE LIVRARE

Produsele comandate se vor livra pe teritoriul României prin intermediul unei firme de curierat.
VÂNZĂTORUL nu poate fi considerat răspunzător în cazul în care livrarea produselor comandate va fi întârziată din cauza lipsei de instrucțiuni precise cu privire la adresa de livrare sau destinatarului COMENZII, precum și în cazul în care firma de curierat este în imposibilitate de a vă contacta la adresa indicată în COMANDĂ.

COMANDA LANSATĂ CU PLATA RAMBURS NU SE EXPEDIAZĂ DACĂ CLIENTUL NU POATE FI CONTACTAT TELEFONIC PENTRU CONFIRMARE.

Termenul de livrare al produselor este:

  • 1 zi lucrătoare pentru București;
  • 1-2 zile lucrătoare pentru alte localități din țară.
    Sâmbăta, duminica și în zilele libere legale nu se efectuează livrari.
    Comenzile transmise vineri până în ora 12:00 vor ajunge luni.
    În cazul comenzilor efectuate dupa ora 12:00, termenul de livrare se prelungește cu o zi lucrătoare.
    Comenzile transmise în ziua de vineri după ora 12:00, sâmbăta sau duminică, vor fi prelucrate și expediate luni, cu livrare în 24 – 48 de ore.
    VÂNZĂTORUL nu poate fi considerat răspunzător în cazul în care livrarea produselor comandate va fi întârziată din cauza lipsei de instrucțiuni precise cu privire la adresa de livrare sau destinatarul COMENZII, precum și în cazul în care firma de curierat este in imposibilitatea de a vă contacta telefonic sau la adresa indicată în COMANDĂ.
    VÂNZĂTORUL va efectua livrarea produselor exclusiv pe teritoriul României.

 

6. POLITICA DE RETURNARE

Produsele achiziționate se pot returna doar dacă prezintă defecțiuni sau abateri de la caracteristicile prezentate sau declarate, pentru care comerciantul este obligat, la cererea consumatorului, să le înlocuiască, să le refacă sau să restituie contravaloarea acestora, potrivit dispozițiilor Ordonanței Guvernului nr. 21 1992 privind protecția consumatorului și Legii nr. 449 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
Dacă dintr-un anumit motiv nu sunteţi mulţumit cu produsele primite, înștiințați-ne prin trimiterea unei solicitari. Veți fi contactat pentru instrucţiuni legate de modul de returnare.
Dacă şi când veţi dori să plasaţi o nouă comandă, noi suntem gata să vă servim din nou.

Informaţiile importante privind returnarea de produse sunt:

  • Conform OUG 34/2014 art.9 aliniat 1, returnarea produselor se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea acestora de către consumator.
  • Conform art. 13 aliniat 1 OUG 34/2014, suma care se rambursează in cazul returnării produselor include şi costul livrării dacă acest cost a fost suportat de consumator.
  • Potrivit art.14 aliniat 2 OUG 34/2014, consumatorul suportă costurile directe legate de returnarea produselor.
    Excepție de la returnarea produselor, conform art.16 OUG 134/2014, fac:
  • Prestările de servicii
  • Furnizarea de produse personalizate conform specificaţiilor consumatorului.
  • Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de către consumator.
  • Produsele livrate de către Gingersociety.ro prin personalul său autorizat la domiciliul consumatorilor, conform solicitării exprese de la aceştia.

Puteți solicita returul de produse în următoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site.
  • Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii în cazul în care produsul nu mai este disponibil.
  • Produse livrate greșit.
  • În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
    Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, CLIENTUL trebuie să returneze produsul în ambalajul original, împreună cu documentele însoțitoare.
    Returul produselor se face folosind aceeași metodă de livrare utilizată la expedierea produselor către dumneavoastră – firma de CURIERAT RAPID.
    Contravaloarea returnării produselor se achită de către CLIENT.
    Produsele nu se returnează către VÂNZĂTOR cu ramburs.
    Solicitările de retur se notifică prin e-mail la adresa comenzi@gingersociety.

 

7. DECLINAREA RESPONSABILITĂȚII

Orice reclamație va fi adusă la cunoștința gingersociety.ro în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor, urmând ca aceasta să fie transmisă furnizorului produselor respective, spre soluționare. Toată responsabilitatea acestor defecțiuni și remedierea lor revine în sarcina furnizorului.
Toate produsele (când este cazul) sunt însoțite de certificatul de garanție original emis de furnizorul nostru.
În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă deteriorări pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea imediată a sumelor încasate deja de societatea TRIPLE A CORNER SRL, dar nu și alte despăgubiri.
Fiind de acord cu acest document, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.
Valoarea maximă a obligațiilor societății TRIPLE A CORNER SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzatoare este valoarea sumelor încasate de societate de la acest client.

8. FORȚĂ MAJORĂ

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă această neexecutare este cauzată de un eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

9. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE A DATELOR PERSONALE

Prin date cu caracter personal se înțeleg orice informații referitoare la o persoană fizică.
VÂNZĂTORUL va colecta, stoca, procesa și utiliza datele personale furnizate de CLIENT în scopul administrării și ducerii la îndeplinire a CONTRACTULUI încheiat între VÂNZĂTOR și CLIENT.
VÂNZĂTORUL se obligă să respecte dispozițiile Legii nr. 677 2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, publicată în Monitorul Oficial nr. 790 12.12.2001.
Pentru aducerea la îndeplinire a CONTRACTULUI, VÂNZĂTORUL va transmite datele cu caracter personal culese de la CLIENT către firma de curierat care efectuează livrarea produselor.
CLIENTUL are dreptul de a solicita în orice moment corectarea, modificarea, ștergerea sau blocarea datelor sale personale.
VÂNZĂTORUL nu solicită și nu stochează în niciun fel informații cu privire la cardurile bancare ale CLIENTULUI.
VÂNZĂTORUL se obligă ca datele cu caracter personal colectate de la CLIENT să fie utilizate numai în conformitate cu scopurile declarate și să nu facă publică, să vândă, închirieze, transfere etc. baza de date conținând informațiile referitoare la datele cu caracter personal ale CLIENȚILOR săi vreunui terț neimplicat în îndeplinirea scopurilor declarate ale acestui document, cu excepția cazului în care transferul, vizualizarea, accesul etc. sunt cerute de către organele abilitate la un anumit moment.
TRIPLE A CORNER SRL SRL nu este responsabilă pentru defecțiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este găzduită baza de date care conține datele cu caracter personal ale CLIENȚILOR.

10. DREPTURILE DE AUTOR

Întregul conținut al SITE-ului: texte, poze, logo-uri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date, numite generic „conținut”, sunt și rămân proprietatea TRIPLE A CORNER SRL sau, după caz, a producătorilor produselor comercializate prin intermediul acestui SITE.

11. CONDIȚII FINALE

CONTRACTUL este supus legii romane, eventualele litigii apărute între VÂNZĂTOR și CLIENT se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul in care aceast lucru nu este posibil, vor fi soluționate exclusiv de instanțele române.